Nekad berz1n13 | Ansökan till Servervakt (Gaby_bs)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

berz1n13

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Berzin

Vad heter du på discord? berzin1345

Vad är ditt Hex:ID 1100001130bbddd

Ange ditt födelsedatum 18 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag-Fredag 15-16 till 2-4
helger när som eftersom jag har skadad ben typ stugen så det är ingen tid ute

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år men har spelat på ett rp server då liknande längesen.Jag spelar unive väldigt ofta och lovar ifall ni acceptera ska aldrig bli bannade igen för jag tar inte mitt rp på seriösta nivå men efter mitt ban vill bli staff så vrf inte börja med servervakt och jag vill verkligen skärpa mig. Och jag vill bli support asvarig för att det är rätt mycket problem

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/berzi/OneDrive/Pictures/Screenshots/Screenshot%202024-03-09%20015236.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att underlätta för staffs samt se till att grunden på servern följs. Detta genom att banna folk som inte följer reglerna, dva bilar som står på vägen osv. Vi har alltså som uppgift att se till att servern har bra rp som möjligt samt hjälpa folk ifall det behövs. Det kan vara att revive någon som har dött av bugg eller vägleda någon som är ny till servern. Man kan alltså säga att en servervakts uppgift är att hålla servern ren från lallare/folk som inte kan bete sig samt underlätta för satffsen så att dem kan fokusera på större äranden. Så man kan säga att en servervakts uppgift är att "vakta" servern från folk som inte håller standarden samt underlätta för staffsen. samt också rpa helt normalt och bara hitta fel när man rpar som en normal rpare bara lite mer ansvar för att göra helpers jobb lättare

Varför vill du bli servervakt på servern? Att få bort dem med dålig rp eller samt sunt för nuft och ifall nån gör fel eller ooc ig då gör man /svban 111 ooc ig samt fearrp då:Och skickar in i ban arkiv så tar en högre uppsatt om det. Och inte bara det man måste vara activ och ha koll runt sig och banna rätt folk som förtjanar och få bort dem icke medlem och icke krims som är krim för det är stor problem nu faktist och vi ska också även specca runt även mycket som jag skulle tycka va skitt roligt o specca scenarios.Jag vet att jag är röd markerade jag vet att jag är inte så bra rp ifall man kollar på mina bans men accepterear du detta jag lovar dig kommer göra mitt bästa och skärpa mig och mitt rp samt jag vill också bli servervakt på Unive då jag anser att jag har mycket erfarenhet på servern. Jag har även varit servervakt tidigare men blev av med den efter servervakt wipen. Jag vet hur rp:n ska vara på servern och jag ska till att andra folk också har koll på dem. Jag vill även bli servervakt för att underlätta för staffsen genom att tillexempel dva bilar som står mitt på en väg, banna/kicka folk som inte kan bete sig osv. Jag vill även bli Servervakt för att förbättra den allmänna rpn på servern. Har stätt flertals folk som inte kan bete sig och som inte hör hemma på servern, och istället för att låta dem påverka servern på ett negativt sätt så kan man banna dem så att de lär sig av sina misstag samt underlätta för staffsen samtidigt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. nu säger vi mina vänner dem gör något jätte fel och då säger jag till dom gör inte om det igen istället för att göra det rättvisa och banna dom.Och att dom T.ex fearpar då måste jag lägga en SVban för dem skärper sig inte eller ifall jag visar för mycket hänsyn till nån men tror inte detta blir problem har inte mycket vänner så tror jag kan klara det.eller ressa mina vänner eller använda min kraft som SV o vinna scenarios

Nekad.

Anledning: Du är orange spelare, har över 25 bans (28 bans totalt) samt plagiat

Tyvärr anser vi inte dig som en lämplig servervakt du får försöka ansöka igen om några månader

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka