Nekad berz1n13 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

berz1n13

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? kom pm för det

Vad heter du på discord? chimcher

Ange ditt födelsedatum 18 December 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag skulle säga att det som fick mig att ansöka till medlemskaps ansvarig är att jag vill vara med och få in nya trevliga medlemmar till servern. Jag tycker att det verkar som ett väldigt roligt område att arbeta inom. Jag vill hjälpa servern på alla sätt jag kan men just nu har jag inte tiden till att vara staff med tanke på att skolan börjar snart. Då tänkte jag att jag hade kunnat bidra genom att jag arbetar med att få in nya medlemmar som förhoppningsvis bidrar med mer än bara fotbolls kläder och skottlossningar.

Jag skulle också vilja bli medlemskaps ansvarig för att kunna få bort dem personer som inte kan rpa på servern. Som MA har man behörigheten att banna personer som är inne på servern vilket gör att jag då har möjligheten att banna personer om inte kan bete sig när dom är inne på servern och rpar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni borde ta in mig som medlemskaps ansvarig för att jag är en lättlärd person som har erfarenheter inom detta arbete. Jag har tidigare denna sommar varit helper samt jobbansvarig så jag har från det fått en del erfarenhet inom att ta hand om ansökningar. Där var det dock inte medlemskaps ansökningar men det ger mig fortfarande erfarenhet i dessa slags arbetsuppgifter. Jag har också varit staff/medlemskaps ansvarig på en del andra serverar. Det har givit mig erfarenhet inom just att läsa ansökningar samt ta intervjuer. Kortfattat så är jag en erfaren kandidat inom detta område och kan klara av att ha dessa behörigheter.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta personer i ett artig sätt samt vara snäll och hjälpsam mot dom. Att bemöta personer på ett vänligt och respektfullt sätt är av största pliktenrna som MA för mig då det är du som tar in nya spelare, då det kan påverka deras sinnesstämning positivt och leda till en givande intervjuprocess för både dem och mig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja att det är en roll som alla inte kan förvänta sig att man ska få. Det är en roll som man ska bevisa att man kan hantera genom att bidra med bra, rolig och utvecklad rp på servern. Det är inte bara en roll för att man ska kunna få jobb/kriminell. Det är en roll som vi ger ut för att vi förväntar oss att denna person kan göra servern till en lite bättre plats att vara och rpa på. Man ska inte kunna ha denna roll om man bara springer runt och skjuter, man ska behöva ha en hög rp för att få denna roll.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? det jag skulle säga är

1. Följa fivem serverreglerna
2. Respektera alla medlemmar på ett högt rp nivå istället för otrevliga ord.
3. En aktiv rpare
4. Respektera unive kommuniteten samt staff teamet
5. utvecklade scenarios och hög rp nivå.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ha ansvaret med att ta in nya spelare till servern unive samt har ansvar för alla ansökningar och intervjuer.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: är aktiv hela dagen bara efter skolan då 13:00 och sen kanske lite plugg i mitten och spela men då spelar jag unive tills 21:00 eller 21:00 Tisdag:har träning 16:00 boxning då slutar 19500 jag kan va servervakt innan det och efter det tills 22:00 eller 21:00 Onsdag: slutar jag sent har lång dag 14:30 men sen kör tills 16:00 ksk 21:00 torsdag samma som tisdag boxning och då är det exat samma som tisdag. Fredag: boxning samma sak där men kan spela då tills 4 ifall behövs lördag: när som tills när som söndag när som tills 23:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka