Bertjohannson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198981004648/
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Engelin
Vad är ditt discord namn? HugoSweBoy
Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2008
Berätta om din karaktär. Han blev mobbad som liten han är 30 år han har inte så många känslor eftersom han inte bryr sig om elakheter och såna grejer längre. han gillar att hjälpafolk och köra bil.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en bra preson, jag gillar att hjälpa till, inte toxic, hjälper till så mycket som möjligt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Roleplayen. jag tycker att det är jätte kul med roleplay och denna servern är extremt bra på det!
Hur hittade du Unive? Jag kollade på olika bra servrar och då hittade jag denna som såg jätte rolig ut.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul!
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att folk ska ha det kul, Hjälpa folk och bara vara en bra person
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på denna servern och jag började nyss, än så länge så har det varit super kul på servern!!
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Engelin
Vad är ditt discord namn? HugoSweBoy
Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2008
Berätta om din karaktär. Han blev mobbad som liten han är 30 år han har inte så många känslor eftersom han inte bryr sig om elakheter och såna grejer längre. han gillar att hjälpafolk och köra bil.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en bra preson, jag gillar att hjälpa till, inte toxic, hjälper till så mycket som möjligt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Roleplayen. jag tycker att det är jätte kul med roleplay och denna servern är extremt bra på det!
Hur hittade du Unive? Jag kollade på olika bra servrar och då hittade jag denna som såg jätte rolig ut.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul!
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att folk ska ha det kul, Hjälpa folk och bara vara en bra person
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på denna servern och jag började nyss, än så länge så har det varit super kul på servern!!