Nekad bertilswe1000 | Medlem ansökning [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bertilswe1000

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? bertilswe#4423

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Karaktären heter Majko Derk. Majko är en 50 år gammal man som härstammar från Balkan-området men har senare flyttat till Sverige och han kan flytande svenska. Majko är mycket trevlig och bryr sig mycket om andra människor och hjälper gärna till när det behövs. Majko hatar när hans bil går sönder men dock är han redo till hands då han är väldigt händig av sig. Majko har även jobbat som polis i många år innan han kom till Sverige. Majko har en ambition att bli polis igen fast i Sverige då han tycker det passar honom bäst och för att han älskade att hjälpa människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och rp som har hög kvalité, eftersom att jag kan blanda med social rp och med scenario rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara spelar för sig själv och sin egna vinst utan för att man kan spela för den andra "sidans" vinst också. Så att de också vinner och har kul och inte bara en själv.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom Unives egna youtubekanal samt Twitch.

Nekad, Utveckla Karaktärsbeskrivningen. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka