Accepterad bertilswe1000 | Ban Överklagan (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bertilswe1000

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085325203/

Ditt Hex-ID: hittar ej

Vad är din discord tagg? bertilswe#4423

Vem var det som bannade dig? frankho

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-07-29 165605.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog spawnmenu för att snabbare ta mig till polisstationen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och min kollega var ute och patrullerade och när vi kom strax innan piren parkeringen så tar en kille våran polisbil och en annan vdmar oss. Jag uppmanar min kollega att ta bussen för att snabbare ta oss till polisstationen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var talangjakt och jag var polis och jag körde framför några bussar. Jag antar att de misstänkte att jag skulle vdma fast jag åkte i min polisbil. Jag har blivit bannad för att när jag skulle lägga in en person i polisbilen så skrev jag inte /me sätter in. Jag har även blivit bannad för att som sjukvårdare återuppliva medvetslösa mitt i korridoren framför svetlana utan att ta in de till operationsal. Jag är osäker om det är fler gånger jag har blivit bannad. Jag har lärt mig att tänka extra gånger innan man gör något av alla dessa bans samt att tänka ur andras perspektiv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tillkalla skjuts från radion eller ringa någon som kan hämta oss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte använda spawnmenu för att komma snabbare till andra platser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka