Accepterad bertilswe1000 | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bertilswe1000

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085325203/

Ditt Hex-ID: vet ej

Vad är din discord tagg? Professor

Vem var det som bannade dig? CindyPeshku

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-02-19 130707.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gav ett vapen från polisstashet till en kille efter att jag grep honom. Han sa att han hade vapenlicens och visade mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag grep en kille och han hade en pistol sedan visade han licens efter jag grep honom vapnet. Jag hämtade då vapnet från stashet och gav honom det. Genom logs så såg staff att jag hade tagit från stashet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och har lärt mig av mina misstag. Detta kommer inte ske igen. Det blir en form av maktmissbruk dvs powergaming från min sida.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Flera gånger, jag använde spawnmenu en gång för att komma fortare tillbaka till station. Mer än så kommer jag inte ihåg tyvärr. Men av dessa så har jag självklart lärt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ta vapen från stashet överhuvudtaget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100%.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka