Nekad BertilDroid | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BertilDroid

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/dendroiden/

Vad är ditt namn i verkligheten? Bertil

Vad är ditt discord namn? BertilDroid#1111

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Blood och är en man på 20 års åldern. Lars är ett adoptivbarn, trots det har han fortfarande haft een bra uppväxt som har gjort han till den han är idag. Lars försöker hitta sina vägar i livet efter studenten men han har aldrig varit intresserad av något slags jobb. Han har testat att jobba på restaurang, försökringsbollaget, postnord, osv. Men han har aldrig fastnat för något. Lars är en människa som älskar att få andra att skratta och sprida glädje. Men en dag så ringde Lars bror, han sa att Lars kan komma och bo hos honom tills han får ett riktigt jobb och har råd att försörja sigsjälv. Lars är nu ute i en ny stad, nya möjligheter, nya äventyr. Fortsättning följer...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag bidrar främst med social RP då jag pratar med alla jag träffar på ett vänligt sätt, jag bråkar inte med någon när jag RPar för i vanliga livet går man inte fram till någon och bråkar utan anledning. Jag gör också scenarion som alla kan vara med på och utveckla sin RP förmåga.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill skapa scenarion men jag känner inte att jag kan det då det inte finns så mycket att göra när man inte har medlemskap.

Hur hittade du Unive? TikTok, Serverlistan på fivem och twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla den till max så att jag kan lära andra / nyare spelare hur man håller sin RP på en bra nivå.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att träffa nya vänner och att komma in i communytit.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, spelade på nån annan server för några månader sen men nu är jag tillbaks till fivem och har hittat er.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka