BertilDroid
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/dendroiden/
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon
Vad är ditt discord namn? ease#1000
Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leonell och är en grabb på 20 år som kommer ifrån Sverige, hans uppväxt var riktigt bra och hans föräldrar tjänade bra med cash. Deras familj bodde i en stor villa som hade riktigt fin bakgård och pool. När Leonell var liten så jobbade hans pappa som mekonom, Leonell hade sin pappa som en väldigt stor förebild och ville bli som honom på alla sätt. I väldigt tidig ålder började Leonell lära sig om bilar och hur dom fungerade. När Leonell blev lite äldre så började han ta betalt för att laga folk som han kände och äldre i hans släkts bilar, Leonell märkte snabbt att det var detta han ville göra när han blev stor och han hade stort intresse för detta. Leonell fick ett samtal från sin kusin som bodde i en annan stad, han hade en bilverkstad som han ville att Leonell skulle börja jobba i hans verkstad och hjälpa till med bilarna där. Leonell tyckte detta lät som en bra idé och han valde att flytta in i hemma hos hans kusin och börja jobba på hans verkstad. Efter några år så tröttnade Leonell på detta och han skulle flytta in i en ny stad. Fortsättning följer...
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska få medlemskap hos er eftersom jag försöker göra långa och roliga scenarion för alla som RPar. När jag RPar tycker jag det är viktigt att alla ska ha roligt och att man ska få in alla på RP scenarion och eftersom jag inte kan ha whitelistade jobb och sånt så känner jag att jag inte kan visa min fulla RP förmåga.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har länge letat efter en ny server att spela på och jag tycker denna servern ser bra ut och jag har sett den på tiktok och twitch. Jag känner också folk som spelar här som är medlemar.
Hur hittade du Unive? TikTok, Twitch, Servlistan, Youtube osv
Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med min RP är att skapa en unikt karaktär som är vän med dom flesta i staden, jag vill utveckla min sociala rp och ha social interaktion med alla jag träffar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på unive är att skapa vänner och kontakter ingame, utveckla mitt rollspelande och att få något roligt jobb.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, spelade på grannkommunen och north lions innan men nu letar jag efter en bättre server för dom var 18+.
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon
Vad är ditt discord namn? ease#1000
Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leonell och är en grabb på 20 år som kommer ifrån Sverige, hans uppväxt var riktigt bra och hans föräldrar tjänade bra med cash. Deras familj bodde i en stor villa som hade riktigt fin bakgård och pool. När Leonell var liten så jobbade hans pappa som mekonom, Leonell hade sin pappa som en väldigt stor förebild och ville bli som honom på alla sätt. I väldigt tidig ålder började Leonell lära sig om bilar och hur dom fungerade. När Leonell blev lite äldre så började han ta betalt för att laga folk som han kände och äldre i hans släkts bilar, Leonell märkte snabbt att det var detta han ville göra när han blev stor och han hade stort intresse för detta. Leonell fick ett samtal från sin kusin som bodde i en annan stad, han hade en bilverkstad som han ville att Leonell skulle börja jobba i hans verkstad och hjälpa till med bilarna där. Leonell tyckte detta lät som en bra idé och han valde att flytta in i hemma hos hans kusin och börja jobba på hans verkstad. Efter några år så tröttnade Leonell på detta och han skulle flytta in i en ny stad. Fortsättning följer...
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska få medlemskap hos er eftersom jag försöker göra långa och roliga scenarion för alla som RPar. När jag RPar tycker jag det är viktigt att alla ska ha roligt och att man ska få in alla på RP scenarion och eftersom jag inte kan ha whitelistade jobb och sånt så känner jag att jag inte kan visa min fulla RP förmåga.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har länge letat efter en ny server att spela på och jag tycker denna servern ser bra ut och jag har sett den på tiktok och twitch. Jag känner också folk som spelar här som är medlemar.
Hur hittade du Unive? TikTok, Twitch, Servlistan, Youtube osv
Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med min RP är att skapa en unikt karaktär som är vän med dom flesta i staden, jag vill utveckla min sociala rp och ha social interaktion med alla jag träffar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på unive är att skapa vänner och kontakter ingame, utveckla mitt rollspelande och att få något roligt jobb.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, spelade på grannkommunen och north lions innan men nu letar jag efter en bättre server för dom var 18+.