Nekad bertil_11 | Ban Överklagan [0alvvin0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bertil_11

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199507098560/home

Ditt Hex-ID: 11000015c32cbc0

Vad är din discord tagg? ralf0004

Vem var det som bannade dig? jag vet inte jag ser inte vem det är som banna mig

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-28 202208.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag åkte in i en bil som var min väns bil som jag skulle hjälpa hans bil stog mitt i vägen och den var trasig och han behövde hjälp till sidan med bilen sen den staffen som såg det viste ju inte det men det var ju min vän ni kan fråga han på dc han heter thelaughingduck1. Och det andra saken jag vart bannad för var att jag tydligen trakasserar en kvinna när jag säger tjena snygg kexet står du här och smular en sån fin dag jag tyckert inte det är och trakasera eller

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. att jag tog min bil och körde in löst och putade på min väns bil in till kanten men sen blev jag bannad i 21 dagar från första början men nu typ 12 dagar har jag kvar men jag tycker att jag borde få un ban så länge jag inte har spelat på unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var det för att bli bannad för trakassering när man säger tjena snygg kexet står du där och smular en sån fin dag tycker inte jag är värd en ban. Men att jag vart bannad för att jag skulle hjälpa min vän kunde ju inte staffen veta så jag förstår han så klart

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming och en gång när jag lätt min lille bror spela på min dator.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sagt något till den där kvinnan och inte få hjälpa sin vän till kanten när det var hans ide

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka