Nekad Bertil2131 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sad_Peppe

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/200904041337/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Kevin123#9834

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin Stromberg och han är 24 år. Klas föddes i en stad som heter Växjö med sina där han växte upp med sina föräldrar och sina syskon. Klas var en glad person som gillade att vara ute och kolla på bilar och träna. När Klas skulle börja högstadiet så dog hela hans familj i en bil olycka. Han hade det väldigt svårt i 7an och 8an han började sälja droger bara för att han var så ledsen för sin familj. När han skulle börja i 9an så fick en bra familj igen som tog hand om honom. Han slutade med droger och gick ut 9an med bra betyg. Han började på ett bra gymnasium gick ut gymnasium och började på polis högskolan. När han var klar med den fick han ett erbjudande att flytta hit och ansöka om att bli polis. Det ända som saknas för Klas är att bli medborgare i staden så får han gå på en intervju hos polis. Om han hade blivit medborgare i staden hade han blivit jätte glad för då hade han kunnat jobba på sitt dröm jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem på unive eftersom jag spelat på servern i ca 7-8 månader nu, Under den tiden har jag lärt mig mycket om roleplay. Jag har läst reglerna ett par gånger nu och jag skulle säga att jag har koll på vad som gäller och vad som inte gäller på Unive Roleplay. Jag är en rätt så seriös spelare som kommer försöka att göra mitt bästa med att bidra med bra scenarion, jag kommer inte lalla runt eller sånt och jag ska försöka skapa en realistisk miljö för alla.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Under den senaste tiden har jag haft många kompisar som har börjat snacka om det så jag har tittat upp vad det är och har också tittat på många streamers som har spelar på just unive det gör att jag har sett och lärt mig mer om det. Jag tycker det ser riktigt kolt ut hur man kan ha 400 personer som rolspelar på hög kvalitet och jag skulle mer än gärna spela på dena server.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det från vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med min rp är att kunna skapa rolig rp och bra scenarion för alla på servern. Jag vill också skaffa mig ett jobb inom ett yrke där jag känner att jag passar mig hemma. Jag har inte spelat på servern på nåon månad och vill därför komma tillbaka med ännu bättre rp för att se vart denna servern kan ta mig. Jag har inte bestämt mig vilket yrkejag vill utföra än men för att göra servern så rolig för alla vill jag utöva ett yerke där det känns tomt eller där folk inte vill spela bara så att jag kan göra servern mer fylld.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att få alla runt om mig att ha det roligt samt att bidra med rolig rp samt bra scebarion där alla på servern kan känna att de har bra rp runtom mig. Jag vill också skaffa ett yrke inom servern där jag passar bra. Unive har hittils varit den bästa rp servern i Sverige där jag har spelat och vill verkligen spela här igen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja jag är en aktiv spelare jag spelar hella dan

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka