Nekad Bertil2131 | Medlem ansökning [Zikes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sad_Peppe

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/200904041337/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Kevin123#9834

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin Stromvberg han är 25 år gammal. Han jobbar ett dåligt jobb som reporter där han inte känner mycket eller trivs. Han växte upp i ett fattigt område med sin mamma och pappa tills han var 9 år. Då ändrades hans liv för det värre.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag tycker att det är en bra server med många aktiva medlemmar viket gör att det blir som ett riktigt samhälle, vilket är det jag är ute efter i mitt rp och för att mina vänner spelar det här.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Under den senaste tiden har jag haft många kompisar som har börjat snacka om det så jag har tittat upp vad det är och har också tittat på många streamers som har spelar på just unive det gör att jag har sett och lärt mig mer om det. Jag tycker det ser riktigt kolt ut hur man kan ha 400 personer som rolspelar på hög kvalitet och jag skulle mer än gärna spela på dena server.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det från vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utveckla min karaktär och även mitt rp, jag vill testa på flera yrken på servern och tjäna pengar. Jag vill också ha feta bilar och utveckla min karaktärs netto.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att köpa många bilar och att bli polis för att jag gilalr inte personer som är kriminella och dem måste gå till fängelse.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja jag är en aktiv spelare jag spelar hella dan

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka