Nekad Bertil Svenson | Medlem ansökning [Zatra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bertil Svenson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker Daol

Vad är ditt discord namn? 8astro

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Bertil Svensson är 24 år gammal och är uppvuxen i Södertälje. Han har nu flyttat till Strive kommunen för en andra chans i livet. Han är en snäll och social människa som vill skaffa nya och många vänner och personer att umgås och skaffa sig nya minnen med.
Han har inte ett kort stubin men när han verkligen blir arg då tar han det med hårdhandskarna och han låter inget hända med hans nära och kära. Han har jobbat på en liten bilfirma i Södertälje innan han nu flyttat till Strive. Han kan mycket om bilar men hans största mål i denna stad är att bli polis och hålla det kriminella av gatorna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kommer att bidra med seriöst rp och bra rp och jag kommer följa alla regler jag kommer spela ofta jag kommer inte göra något som förstör rpn, med seriöst rp så blir de roliga senarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du spelar för att den andra ska vinna t.ex missa några skott så den andra kan döda dig eller kunna dra från platsen.

Hur hittade du Unive? Har spelat här förut har nu valt att komma tillbaka för testa den server igen och få lite nostalgi.

Nekad utveckla Berätta om din karaktär. sök igen om 12h

Tillbaka