Accepterad bertil. | Medlem ansökning [ Sebbe91 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bertil.

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? bertil.1

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Adam Allasafh. Han är 20 år gammal och jobbar som en mekaniker. han växte upp i Partille, Göteborg. han spelade hockey när han var liten i partilles hockey lag. det var hans hobby för. sen när han blev 17 år ville hans pappa att han skulle skaffa ett jobb. adam är nu en mekaniker och tjänar ganska bra på de. nu har adam jobbat som en mekaniker i 3 år och han vill fortsätta med det. Adams brorsa är en kriminell, eller var kriminell. hans brorsa dog på grund av gäng och det kriminella livet. han flyttade till denna staden när han var 17 år han har bott i den här staden totalt 3 år, den tiden har han varit mekaniker. han har några vänner och dom heter bwana och yaharren dom har varit mina bästa vänner i sen jag flyttade hit. vi har varit med varandra genom mycket, som att min brorsa dog, bwanas mamma dog, och yaharrens hund dog som heter chico. vi kommer alltid vara vid varandra i alla lägen och vi ska alltid stå upp för varandra. jag har en lille brorsa kvar och en mamma och pappa. min storebrorsa har gått bort och det gjorde mig jätte ledsen så jag var nere ett tag, men nu är jag tillbaka igen.
.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp och mycket social rp. jag har alltid varit en person som är bra på att rpa och att jag inte skjuter mycket och jag försöker alltid prata ut mig ur scenario. jag har alltid haft ett intresse inom rp och jag tycker det är jätte roligt. jag kommer göra mitt bästa att förstärka rpn på unive. jag kommer också göra mer komplicerade rp scenarion och vanliga rp scenario som att och runt och skaffa nya vänner och köra runt folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte alltid ska försöka vinna ett scenario, man ska försöka rpa ut på de. ifall någon riktar ett vapen på dig ska du inte bara ta upp ett vapen och skjuta tillbaka, du ska ta upp händerna och lyssna på vad han säger. det jag mena var att du ska aldrig vara rädd för att förlora dina saker eller att förlora ett scenario. för i slutet av dagen så är det bara rp och man ska göra det så realistiskt som möjligt.

Hur hittade du Unive? såg de på fivem listan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka