Nekad bertil. | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bertil.

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? tim

Vad är ditt discord namn? bertil.1

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Adam Allasafh. Han är 20 år gammal och jobbar som en mekaniker. han växte upp i Partille, Göteborg. han spelade hockey när han var liten i partilles hockey lag. det var hans hobby för. sen när han blev 17 år ville hans pappa att han skulle skaffa ett jobb. adam är nu en mekaniker och tjänar ganska bra på de. nu har adam jobbat som en mekaniker i 3 år och han vill fortsätta med det. Adams brorsa är en kriminell, eller var kriminell. hans brorsa dog på grund av gäng och det kriminella livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp och mycket social rp. jag har alltid varit en person som är bra på att rpa och att jag inte skjuter mycket och jag försöker alltid prata ut mig ur scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte alltid ska försöka vinna ett scenario, man ska försöka rpa ut på de. ifall någon riktar ett vapen på dig ska du inte bara ta upp ett vapen och skjuta tillbaka, du ska ta upp händerna och lyssna på vad han säger.

Hur hittade du Unive? Jag hittade de genom en streamer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka