Nekad bertil bägntson | Ban överklagan (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bertil bägntson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122245100/

Ditt Hex-ID: 1100001454265ec

Vad är din discord tagg? banankaka=yy#7368

Vem var det som bannade dig? MOBERG

Hur lång tid var din ban? 5dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan krim, är med på större kriminella scenarion

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att hela scenarion vart dålig rp och att jag var på fel platser med fel mäniskor utan krim.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. mina kompisar skulle dra och spana samt ksk skjuta ett annat gäng och jag hängde med utan krim vilket var riktigt dumt. och hela scenarion vart dåligt. sen drog vi tb till deras gäng hus och skriver än staff till mig att sätta mig i seport och jag säter mig där och snackar vi och kommer överens om att jag gjorde fel och att jag samt skulle få en ban på 5dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel och jag är medveten om det. men nys när jag var med på ett möta där philip prata om lall och en massa seriösa saker. då tanker jag att jag ska starta om allt på en ny kula och köpa gäng och spela seriöst och bara skärpa te mig. för jag vet att jag har lallat förut men det var något som philip sa som fick mig in på det här spåret att börja om på en ny kula.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min senaste ban må vara då jag körde runt i en bil och crashade men sen ba hoppar ut ur bilen och springer. jag tog lär dom av den då att tänka på min rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte vart med på kriminela aktiviteter och tängt på konskvenserna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp många saker men det som tog tag i mina öron mest var det mötet som philip höl. under det mötet så tängte jag mycket på min rp och hur roliga scenarion som jag vart med om samt skapat och då jag sa till mig att jag skulle starta om på en ny kula och ha lika roligt som jag haft en gång i tin.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka