Nekad Bert1337 | Ban överklagan [Kevve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bert1337

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199082787032/

Ditt Hex-ID: 110000142e850d8

Vad är din discord tagg? Quizy luv naruto#0194

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? krim utan krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom bannade mig för en helt rimlig anledning. Jag använde ett jakt vapen som försvar och det får jag inte eftersom jag inte är krimm och vapnet ska användas till jakt och inte krimiminella syften.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev upphämtad av min kompis som åkte ifrån en kille som försökte ta hans bil, när vi åkte iväg så földe han efter och körde in i oss. Jag och min kompis gick ut med våra jakt vapen och siktade mot honom, sedan efter det så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår varför jag blev bannad och jag har lärt mig av det och det kommer inte hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara försökt att åka iväg och kanske sakt till honom ist för att ta fram ett jakt vapen som jag ska använda till att jobba och skjuta djur med.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska tänka lite innan jag gör beslut och att det är inte så smart att använda ett jakt vapen till att försvara sig.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka