Accepterad bert1245 | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bert1245

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix toth

Vad är ditt discord namn? Bertil#8077

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2007

Berätta om din karaktär. min karaktärs bakgrund är att hans föräldrar och släktingar hade dött i en flygolycka och sedan fick han leva på ett föräldralöst hem och därefter så fick han växa upp med ett gäng små andra barn. nu anser han dem som en broder eftersom de var typ den enda familjen han hade kvar. han var väldigt ledsen de första dagarna i foster hemmet men sedan så småningom blev han mer van vid situationen och började bli mer glad och mer social. min karaktär i nu läget är 20 år och hans intressen är att hjälpa folk som behöver hjälpen eftersom han vill inte utsätta folk som var i han situation för samma ledsenhet. han är även intresserade av bilar och är väldigt duktig med att veta vilka delar, märke osv bilar har. min karaktär gillar också att jobba och bara hjälpa till med samhället. men ibland så blir han deprimerad och tänker tillbaka vad som hände och vad han skulle kunna göra för att hans familj aldrig skulle ha dött och som ibland kan leda till att han vill göra saker som inte är bra. men i dagliga tiden så mår han bra och han har många vänner som han också gör roliga grejer med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med hjälphet, en massa med RP, jobb t.ex som sjukvårdare, att alla har det roligt, realistisk RP, hjälpa servern växa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jo, det innebär att båda parterna i ett scenario ska tycka att det är roligt och att man inte bara gör det för att man ska få vinst t.ex ett bankrån.

Hur hittade du Unive? genom en vän som rekommenderade servern.

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen till Unive :unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka