Accepterad bert1245 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bert1245

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199056909555/

Ditt Hex-ID: steam:1100001415d74f3

Vad är din discord tagg? bertil#8077

Vem var det som bannade dig? ega

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-05 171228.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde RDM på 2 personer när jag va kriminel utan anledning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skött två personer med en pistol som innan hade hotat mig på ett annat ställe och jag följde efter de och skött dem men så insåg jag själv att det var nog det dummaste anledningen att ta någons liv och därför så gjorde jag det tekniskt sätt utan anledning som då ledde vidare till ett permanent avstängning till servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är inte en felaktig ban, utan det var mitt fel. jag var för omogen och dum i huvudet att inte tänka mig för. men det är därför jag skriver en överklagan, det har nästan gått mer en 1 och ett halvt år och jag tycker att jag har mognat till mycket och tar grejer mycket mer seriöst.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vad jag kan minnas så har jag blivit bannad en gång tidigare för lall och tiden va 1 dag. jag lärde mig att också att vara mer seriös och inte lalla runder och försöka roleplay på servern som i verkligheten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle bara ha glömt att det hände och slutat vara arg och följt efter dem. jag skulle också kunnat prata med de och kanske blivit vänner istället. saken är också att jag har lärt mig mycket mer hur servern fungerar. att t.ex ha lite mer sunt förnuft.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har verkligen lärt mig att det jag gjorde va det dummaste misstaget som jag kunde ha gjort. bannan har påverkat mig att aldrig lalla runder och tänka smart inte bara i spel utan verklighet och inte bara göra dumma grejer utan att tänka för sig eftersom det fick mig att bli bannad och att jag hade använt mer än 1000 kr på servern för att jag tyckte att det förtjänade pengarna, Unive har alltid varit roligt att roleplay och jag vill bara fortsätta ha det roligt och forsätta spendera min tid på unive roleplay. om jag har turen att bli unbannad så blir jag jätte glad och kommer inte (aldrig) lalla runder eller på något sätt bryta mot regler. jag skulle nog bidra med jobb, vänlighet, vänner, rollspel och att ha det roligt utan att bryta mot regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka