Accepterad Bert Skarblad | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bert Skarblad

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Miguel Felix Gallardo

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Jan-Erik Olsson och han är 23 år. Han gillar fordon samt att hänga med vänner. Han brukar mest generellt vara glad men kan bli arg vid irritation. Han gillar stan och brukar spendera mest tid där. Han vill tjäna pengar och få boende samt fordon. Efter det ska han söka jobb och jobba vanligt som alla andra. Han sliter med att vara vid gruvan och lite andra grejer för profits. Han är oftast väldigt hjälpsam vid dem han känner och hans nära och kära. Om någon av hans vänner behöver hjälp bidrar han alltid eftersom han är en snäll person runt allt och alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer försöka mitt allra bästa med att hjälpa folk in-game och samt konversera väldigt mycket om andra vill det. Jag kommer supporta och hjälpa till så mycket som möjligt samt köra RP med mina vänner. Jag kommer samt fokusera på mitt jobb när jag får ett i spelet för att bidra så mycket som möjligt. Jag kommer hjälpa arbetskompisar och annat folk i närheten som inte riktigt förstår eller om dem bara vill ha hjälp med något. Jag kommer också försöka rapportera om jag ser något fel hos andra som inte riktigt försöker och bara lallar eller bryter mot regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man själv inte behöver vinna ett scenario hela tiden för att bidra med bra och överallt kul RP från båda hållen och inte bara fokusera på mina egna behov och intressen. Jag kommer låta andra spelare vinna över mig i en konversation eller något annat scenario för att ge bra game play och bra RP. samt en bra experience för alla. På så sätt funkar servern bättre och alla blir glada.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ooc: man ska tex inte gå fram till någon och fråga vilken knapp man trycker på för att göra något då det inte är RP vdm:inte döda någon med fordon rdm: döda inte någon utan grundläggande scenario. copbait: inte försöka få polisens uppmärksamhet genom lallning combatlog. inte gå ut ur spelet för att undvika ett scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har vart whitelistad förut men glömde att skriva behåll. men överallt kan jag vara väldigt bra på rollspel när något händer eller vid konversation

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju
Du har 48h på dig att ta din intervju.
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka