Bert olsson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198889394257/
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah
Vad är ditt discord namn? JSQ Xerp
Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2007
Berätta om din karaktär. Jag är född 2000 och heter Bert Olsson jag gillar vapen och är intresserad av gängkriminaliteten
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Vill bli med i gäng och testa det
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en bra server och den är ordningsam.
Hur hittade du Unive? På youtube
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli en som många känner igen
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få pengar och ha bilar/bli en bra gangster
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är inne varenda dag runt 4 timmar
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah
Vad är ditt discord namn? JSQ Xerp
Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2007
Berätta om din karaktär. Jag är född 2000 och heter Bert Olsson jag gillar vapen och är intresserad av gängkriminaliteten
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Vill bli med i gäng och testa det
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en bra server och den är ordningsam.
Hur hittade du Unive? På youtube
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli en som många känner igen
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få pengar och ha bilar/bli en bra gangster
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är inne varenda dag runt 4 timmar
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja