Accepterad Bert olsson | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bert olsson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198889394257/

Ditt Hex-ID: 110000137616051

Vad är din discord tagg? WALLAA BRE#3189

Vem var det som bannade dig? NoSoul

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Staff disrespekt rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vne misstolkade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Grejen som hände var det att det började med att jag skulle upp till det där stället där man ska ta en bil du vet. Det kommer fram en kille och säger din hora och skriker och börjar mata slag jag går bakom stugan och drar fram kniven kille fortsätter slår och hans kompis kommer efter 30sek och börjar slå mig jag hade massa med saker på mig och om han slog mig två gånger till så skulle jag dö så jag kniva han med sen kommer det en till kille då tänker jag jag kan inte döda han det ör överdrivet så jag stog stilla och lät han. Sen kommer en annan kille från ingen stans och kör på mig så att jag flyger ner för berget och dör så jag satte mig i support och hade clip. Sen innan det hände det en olycka med min kompis jag skulle testa slå honom och se om han var medborgare sa han och råkade ta han som gisslan han heter confi och han har kontaktat dig på dc också. Innan den dagen rånade jag en kille killen lyssnade inte på mig han tog upp sin mobil och ringde sina grabbar fast jag hällde en kniv i hans ansikte jag hällde han som gisslan jag säger: om du inte lägger undan mobilen så dör du kille säger bryr mig inte och fortsätter så jag dödade han alltså hade jag dödat 3 pers 1 med inte med mening. Sen kommer rasse och och säger att det ör jag som ska bli bannad och att han ska ta hit krim ansvarig för att banna mig. Vet att det ör en bortförklaring men dom senaste dagarna har jag varit irriterad mamma har precis fått Cancer och blir lätt sur. Jag sa till rasse men jag har inte gjort ngt och han bara skrattar jag blir sur och kastade mitt headset och sa till han kan du fkn sluta. Sen skickade jag massa med sms till han och vad om ursäkt och berättade Vrf jag var sur fats jag igentligem inte var det utan att jag bara mådde dåligt. Så skriver han ALLLA DINA ROLLER E BORTA jag är permanent bannad på unive(given) och kan inte skriva i chatten eller i support. Egentligen borde jag inte förlorat min roll gjorde inget fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker själv inte att jag gjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vne innan snackade jag skånska och alla tyckte det var lall. Och att jag va respektlös

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja men tycker inte att jag gjorde fel hade en andledning

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka