Accepterad Bert.Karlsson | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bert.Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198376100765/

Ditt Hex-ID: 110000118c9239d

Vad är din discord tagg? Ken Liljebäck#7272

Vem var det som bannade dig? Vible

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lallare ~vible. Återstår: 6 dagar 23 timmar 58 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ej, det var en falskban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod och försökte ta ut en bil när mina kompisar kommer fram till mig i en BMW M2 och säger "hoppa in i bilen" och då svarar jag "Jag kan ju inte den är ju två sitsig" och så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att det var en felaktig ban eftersom att jag gjorde ingenting som skulle kunna vara emot era regler

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Av första bannen så lärde jag mig att inte stå så nära min kompis eftersom att jag blev bannad pga Rdm när jag råkade slå min kompis, och andra är jag ganska så säker på att det var en felaktig ban men den var bara i 30 minuter så jag undvek i att skicka en ban överklagan, av den fjärde bannen så lärde jag mig nya commands som t.ex. ./togglename och ./report, jag lärde mig även att man inte fick slå folk bara för att dom gjorde droger och olagliga saker. Av min femte ban så lärde jag mig att vara mycket mer noggrannare med vad som står på skärmen och att inte klicka på enter så fort innan jag har läst vad som står i rutorna. Av min sjätte ban så lärde jag mig vad Metagaming är eftersom att jag och en kompis skulle sälja droger så kom det två personer som kulle göra person rån och jag körde iväg eftersom att jag satt i bilen och så säger min kompis att jag skulle komma tillbaka, då så körde jag tillbaka och dödade dom 2.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte eftersom att jag gjorde inget fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej eftersom att jag inte gjorde något fel

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka