Accepterad Bert.Karlsson | Ban överklagan [Horqua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bert.Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198376100765/

Ditt Hex-ID: 110000118c9239d

Vad är din discord tagg? Ken Liljebäck#7272

Vem var det som bannade dig? Zensy

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: meta gaming ~Zensy. Återstår: 6 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på Multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig för att jag metagameade med min polare igenom discord

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag bannad för att jag "metagameade" när jag snackade med min polare genom discord. När vi var borta hos farmor (där man säljer droger) och skulle sälja lite kokain till henne. När vi kom fram såg vi en röd mustang så jag körde fram till farmor och skulle börja sälja mitt kokain. Min polare hoppade ut ur bilen medans jag var kvar i bilen och sålde kokainet genom rutan. När vi var där hoppade det ut 2 maskerade män med kniv och skrek genom micken "upp med händerna" då körde jag iväg eftersom att jag satt ju kvar i bilen, men min polare var kvar på fots. Efter att jag hade kört iväg en väldigt liten bit så säger min polare igenom mikrofonen i discord att han lyckades ta sig undan, så då vände jag min bil och körde mot stället där min kompis var, under tiden jag körde dit så blev min polare jagad av dom två, så då körde jag över ena och råkade även köra över min kompis vilket gjorde att bilen tog skada. Även fast bilen var skadad så kunde jag komma iväg en väldigt liten bit, till slut så dog då bilen och jag började springa tillbaka för att rädda min kompis då såg jag att ena killen överlevde och han sökte igenom min polare så jag som skulle rädda min polare sprang fram till sista killen och han slog mot mig med en kniv så att jag duckade ifrån hans "knivhugg" och slog tillbaka vilket dödade honom, efter att det bara var jag kvar där så sökte jag igenom han som "sökte igenom" min kompis och snodde hans enda guld bit. Men då tänkte jag eftersom att han sökte igenom min kompis så söker jag också igenom hans kompis. Han kompis hade ingenting förutom nycklar. Så jag plockar upp min polare och snor deras röda Ford Mustang och körde min kompis till sjukhuset.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban det var bara jag som inte hade förstått att man inte får snacka discord med mina kompisar

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Av första bannen så lärde jag mig att inte stå så nära min kompis eftersom att jag blev bannad pga Rdm när jag råkade slå min kompis, och andra är jag ganska så säker på att det var en felaktig ban men den var bara i 30 minuter så jag undvek i att skicka en ban överklagan, av den fjärde bannen så lärde jag mig nya commands som t.ex. ./togglename och ./report, jag lärde mig även att man inte fick slå folk bara för att dom gjorde droger och olagliga saker. Av min femte ban så lärde jag mig att vara mycket mer noggrannare med vad som står på skärmen och att inte klicka på enter så fort innan jag har läst vad som står i rutorna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja! Jag skulle inte ha suttit i ett discord samtal med min kompis så han skulle ha behövt ringa mig så hade jag inte blivit bannad för "metagaming"

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man inte får sitta och prata i discord med mina vänner för att det blir som "två världrar" vilket är ganska orealistiskt på en rp server

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka