Bert Karlson | Polismyndigheten Ansökan [Gargantua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bert Karlson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 7 Maj 2000

Vad heter du på discord? Hugo Detterfelt#9060

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 800+

Hur aktiv kommer du att vara? Typ 5-7 gånger i veckan, och 3-5 timmar om dagen.

Vad heter du? Bert Karlson

Hur gammal är du? 21

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? jag har varit med om väldigt hemska saker typ att jag har varit gissla i bankrån, fåt skot i axeln och bot i oroliga områden i staden så jag vill inte att någon annan behöver gå igenom det jag har. jag kanske inte kan ta bort all kriminalitet men jag vill försöka ta bort så mycket kriminalitet som mögligt och det verkar kanska intressant och roligt att träffa massor av nya personer.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste tycker jag är att man får en uppfattning av staden och dom som lever där. Att göra så att alla ska kunna känna sig trygga i staden vem dom än är, när det än är och var det än är. Man ska vara försiktig med pistol eller störa vapen så man inte träffar någon oskyldig man ska kunna hantera stress och vara modig.

Vad vet du om yrket i helhet? Det jag vet är att ni försöker alltid få samhället till en säkrare och tryggare plats. Och så försöker ni minska brottsligheten både i trafiken och med mord. Ni gör staden säkrare på vägarna för varje år dör flera hundratals i trafik typ när folk går över gatan utan att kolla sig för. Det är därför ni stannar dem inte för att sitta dit dom bara för att göra så att alla blir säkrare.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat inom jägare och postnord så jag har litte erfarenhet.

Hur är du som person? Jag är en pålitlig person, jag är lugn och kan granskas med stres. Jag lysner bra och följer årder vem det än kommer ifrån. Jag kan vara rolig men om det är något seriöst till exempel en skottlossning så tar jag det seriöst.

Är det något vi bör veta om dig? Nej jag tror inte det.

Tillbaka