Nekad bert.187 | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bert.187

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199098395701/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? JALLA MANNEN=EA7#8678.

Vem var det som bannade dig? vega

Hur lång tid var din ban? permban.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? scammar folk samt powergaming.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte riktigt jag tycker inte stegra e powergaming men de med scammar folk fattar jag inget om så de e väldigt konsigt. Men kanske ett missförstånd. Jag tror vega skulle banna nån annan och råka banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va på piren och körde runt sen åkte jag ut på motorvägen upp mot toppen på kartan. Sen åkte jag ner och när jag va på piren ställde jag in min bil. Sen så tog jag ut en cross och jag tog den och körde runt på piren med den. Sen så ställde jag tillbaka den och då hade jag stegrat med crossen och blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag körde ju bara med min bil först upp mot toppen och sen körde jag ner. Och när jag va på piren igen då så ställde jag in min bil och tog ut en cross och körde runt på piren och stegra och så sen blev jag blacklistad alltså bannad från dc och servern. Men de va vega som banna mig men tror hon banna fel person hon ksk skulle banna nån annan vet inte. Men hade betytt mycket om jag kom tillbaka till servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad har bara blivit kickad några gånger men inte ban .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt jag körde ju bra krocka inget med bilen eller crossen. Körde lugnt chilla bara runt men vet inte riktigt va jag skulle göra annorlunda efter som jag själv tycker de e en felaktig ban och stegra kan man ju liksom göra de e ju inte powergamming.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Den va ju felaktig så vne riktigt men själv tycket jag inte de men kom ihåg att jag kommer spela på eran server om jag kan men jag e inte jätte bra på skriva och så de e derför jag inte kan skriva så mycket men jag hoppas jag kan komma tillbaka till servern igen de hade vart jätte roligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår de till 100%

Detta hexid stämmer ej överens med bannen. Ogiltig hex-id = ogiltig banöverklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka