Accepterad Berre | Ban överklagan [Sebbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Berre

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Användarnamn: Berre

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/berrzii

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: berrzii

Vad är din discord tagg? berre#2526

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? occ bann

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Detta skedde på grund av att jag pratade om att jag var ny på spelet och behövde hjälp i spelet jag råkade nämna spelet flera gånger då jag är ny i staden och inte riktigt förstod vad occ betyder.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag frågade om jag fick hoppa in i en bil. då var det tydligen någon som kände admin som kallade på honom till mig och blev bannad efter 30 sekunder för occ. jag förstår att det är en stad och att allt ska vara seriöst men det blev att jag råkade säga spel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att jag inte förtjänar 5 dagars bann pga att jag börja nämna att det är ett spel jag förstår att ni ska vara seriösa i staden men det skedde pga misstag. Alla mina vänner är nykomna i staden och jag är nu utanför vilket är piss.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första bann

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? första bann

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att vi ska i staden bete oss som om det vore vår riktiga värld och att det inte är ett spel. jag ska skärpa mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka