Nekad Berre | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Berre

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Användarnamn: Berre

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/berrzi/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: BerrZi

Vad är din discord tagg? berre#2526

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: BLACKLISTAD, lootar polis på smg,pistol och mer. trollare. Combatloggar staffärende

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar för att jag loota en polis? Jag ser inte det i era regler att det är förbjudet att loota en polis. jag hade aldrig gjort det ifalla jag visste att det var fel då jag såg andra göra det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var i krokarna och såg att det blev folksamling och ser även att folk springer fram och börjar loota polisen då tänkte jag det var acceptabelt för att jag minns i reglerna att det står inget om sånt .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag lovar att det jag gjorde visste jag inte var emot era spelregler. Jag ser inte att det står att man inte får visitera en polis. Jag har gjort något fel ifall jag fick en bann. jag vill gärna veta varför och det står inte i era regler att det inte är okej . jag har precis blivit whitelistad och älskar eran server samt värvat över tio personer till eran fantastiska server.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig massor med nytt för varje dag. men jag har för mig att man fick visitera en polis som låg död. jag hade ingen aning om att jag gjorde fel. jag hade aldrig gjort om det ifall jag visste att det var oacceptabelt. Jag lovar och svär på hedersord att jag antog att det var okej. Jag var tvungen att prata i telefon darför loggade jag ut fort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat fråga innan jag visitera polisen att fråga folket runt om det är okej att göra det. men när jag såg andra folk göra det så gjorde jag också det. jag älskar eran fantaskiska server och skulle aldrig riskera något såhär stort och komma undan med det. jag är en ärlig person som hoppas på att få en chans igen jag har spenderat över 50 timmar på eran server bara på en vecka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att inte visitera poliser som ligger döda och följa spelreglerna. samt att det inte är okej att combatlogga då jag inte gjorde det faktiskt . återigen im sorry på riktigt asså fan är så jävla besviken på mig själv jag la verkligen ner energi och tid på eran fina stad och fått alla mina vänner spela på den. förlåt hoppas på en ny chans och att ni läst såhär långt. kärlek respekt. mvh Berre

Har du läst våra regler? Ja

Eprox hur går jag tillväga finns det en chans för mig att bli unbanned gör allt som krävs även ifall det är att jag behöver betala för något!

Tillbaka