Accepterad Berran | Medlem ansökning [Hubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Berran

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? northernfiasco

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Isaak, Forbo, 2002-01-11 (24 år)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Broderlig, social, lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Isaac växte upp i tuffa ställen, hans familj var tvungen att flytta runt väldigt mycket på grund av att han hamnade i mycket trubbel med polisen men också med folket runt om i staden. Det gjorde att han kände sig ivrig för att få flytta ifrån sin familj för att bygga sitt egna liv, där ingen kan säga till han vad han ska göra. Det var därför han flyttade till Unive för att bygga upp sina drömmar och bli respekterad av folket runt en. Hans framtidsplaner är att få status i gängkriminaliteten och tjäna hårt arbetande pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en kraftfull karaktär som kan bidra positivt till Unives Roleplay. Jag kan bidra med en personlighet som är realistisk och en karaktär som tar sig an svåra chanser och risker. Med hjälp av min erfarenhet med FiveM roleplay-servrar vet jag hur jag ska agera och spela spelet. Till skillnad från vissa vet jag grunderna och hur jag ska ta mig vidare. Jag vet också hur jag ska bete mig i roleplayen och var min plats är i situationer. Det gör att jag bidrar till en rolig stämning medans jag är i servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag ska spela för mitt motparti, alltså till exempel om jag blir rånad så ska jag spela med och inte lalla runt. Jag ska vara aktiv i scenariot och delta för en bra stämning och ett roligt roleplay. Jag ska alltså spela med även om det är jag som går back på det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Metagaming = Det innebär att du tar information från verkligheten, som till exempel information om ett gäng som har kidnappat din kompis, och så ger din kompis dig informationen om vart han är i discord. Alltså det är något din karaktär inte vet, men du tar informationen ändån och använder det för att åka till han.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Jag råkade glömma att skriva 2 regler. Här är den andra: RDM = Det innebär att du attackerar eller skadar någon utan giltig grundläggande skäl.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka