Nekad berra888 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

berra888

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin Berglund

Vad är ditt discord namn? elnegro#0567

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2000

Berätta om din karaktär. min karktär heter Max Burovs och är född 2000 och är just nu arbetslös han har jobbat som snickare i sitt liv och bilmekaniker och där jag bodde förr i livet min största intressen är byggarbetning och bilar och maskiner min uppväxt har varit tuff för att jag växte upp med min mamma i en husvagn för att min pappa skicka ut oss från huset när jag var 4 år gammal och min pappa misshandlade mig och min mamma han knarkade väldigt mycket så jag hamna på samma spår men har kommit ifrån det. Max var även väldigt mobbad under tiden han gick i skolan men nu har Max tagit tag i livet och flyttat till unive och han ska göra staden just nu vill han jobba på mekonomen. Max är en väldigt glad och öppen person han sprider mycket glädje och älskar att hitta nya vänner att skratta med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med rolig och seriösa scenarion på servern. jag har spelat mycket rp så att jag vet vad som är rätt och fel och vet hur jag ska bete mig för att få den bästa RPn som möjlligt. jag kan tänka mig ha ett vanligt jobb men även kunna jobba kriminellt men jag är öppen för förslag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Många scenarion som jag kommer att få på servern kommer jag inte att vinna men även då kommer jag sitta och spela ut scenariona till de är färdiga och t.ex. inte combatlogga eller annat sätt så att jag vinner på alla scenarion. Jag kommer alltidvar en lugn person till folk som jag träffar och inte vara otrevlig eller failRPar med andra ord man ska inte vara självisk och bara göra så allt blir bra rp för sig själv utan man ska också dela med sig och få andra att ha en bra stund i deras rp

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. VDM vehicle detahmatch använda fordon som vapen, RDM random deathmatch slår folk utan bakomliggande scenario eller utan anledning, copbait försöker att få polisens uppmärksamhet t.ex att åka mot rödljus framför polisen förr att få dem efter sig. NLR new life rule innebär att om du har dött kan du inte gå och säga och säga vad som har hänt efter du återuppstått

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har spelat på unive väldigt länge och har haft krim osv så jag är en bra rpare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? för att jag har varit medlem och haft krim innan och är en bra rpare

Tillbaka