Nekad berra888 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

berra888

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122459686/

Ditt Hex-ID: 11000014545ac26

Vad är din discord tagg? elnegro#0567

Vem var det som bannade dig? bananen

Bild på banmeddelande: bann 1111.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag bråkade med en

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. bråka med en

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban för vi lalla inte vo bråkade för vi va sura på varann och så var det den andra killen som började slå mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag snott tjänstefordon så det har jag lärt mig av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske inte varit så aggresiv

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja inte bråka mer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? uppfattat

Utveckla alla punkter.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag bråkade med en för en onödig sak vilket var onödigtBerätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. sprang efter varandra och slogs Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban för att jag tycker inte de va så stor grej och så lalla vi inte vi var ju sura på varandra och så tycker jag 3 dagar ban för en sån liten grej är lite hårt. Det var även han som börja gå på mig å sparkade mig när jag låg ner
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag snott tjänstefordon så det har jag lärt mig av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske inte varit så aggresiv och försökt prata med han istället Har du lärt dig någonting efter din ban? ja inte bråka mer om så små saker för de är onödigt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? uppfattat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka