Nekad berra888 | Ban Överklagan [Swifty]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

berra888

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122459686/

Ditt Hex-ID: 11000014545ac26

Vad är din discord tagg? berrabus0567

Vem var det som bannade dig? swifty

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: p ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag relogga när mitt spel var helt buggat och jag ver själv var inte mitt i scenario så spawande jag arbetsplatsen tryckte fel senaste position och arbetsplatsen ligger bredvid varandra. racism i support är fejk har inspelat samtalet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag relogga när jag var helt ensam för spelet var buggat och jag var inte i ett scenario.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig för var inte combat logg för att jag var inte i ett scenario finns bevis på de. Var ingen racism i support heller har bevis på de!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag att åka på berg och de lärde jag mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske kollat en extra gång så jag inte spawnade arbetsplatsen

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag vet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka