Nekad BERRA | Chef-jobb ansökan [Danix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ebbe_almen

Aktiv Medlem
Meddelanden
283
Reaction score
29
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? trygg-hansa

Vad heter du IRL? ebbe

Vad heter du på discord? BERRA#5169

Hur gammal är du? 16/07

Hur länge har du spelat på Unive? 1-2år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Det absolut första jag kommer att göra för att utveckla arbete är att jag kommer att se till så att alla som arbetar på Trygg-Hansa sköter sig samt håller aktivitet. Och om jag ser minsta inaktivitet utan att folk skickat att de kommer vara inaktiva samt ha en anledning till det kommer jag att sparka då vi måste se till att vi har en bra grund nu direkt i början om det blir så att jag tar över Chef positionen. Jag kommer även att hålla ett möte med alla se då vet hur företaget kommer att drivas vidare nu fram över när jag är den som styr. Sen så kommer jag att se till att alla som sitter i tjänst ska faktiskt vara på plats i vårt hus och inte ute i Paleto och köra runt så det alltid finns någon tillgänglig om det är så att man skulle behöva lite hjälp med att försäkra sitt fordon, samt att jag kommer endast ta in kompetenta personer som verkligen kan hjälpa till att driva runt företaget och inte bara sitta och import kriga och aldrig arbeta. Sen kommer jag att försöka att skaffa lite samarbeten med vissa andra yrken som till exempel Marja-Lisas för att kunna få in mer kunder och driva fram förtaget igenom kunder också. Jag ser väldigt allvarligt på när folk blir fel behandlade och inte får den service de ska få och det är de jag kommer att se till att vi har anställda som faktiskt kan ta hand om kunderna som kommer in och ska försäkra sitt fordon. Sen finns det ett väldigt stort problem vid detta nu på Trygg-Hansa och det är att det kan vara 10 anställda inne men ingen i tjänst och då tror folk att de kan försäkra sina fordon men kommer till firman och ser ingen där så måste de hålla på och skriva i Twitter och vänta en timme det ser jag väldigt allvarligt på och det här det första jag kommer att åter gärda.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jo jag har faktiskt en del erfarenheter inom just detta yrke sen har jag väldigt mycket erfarenheter gällande hur faktura system och så funkar då jag just nu vill tillfället sitter som chef på gripne taxi AB och har tidigare varit chef över jobb som till exempel Marja-Lisas samt att jag var Bitr. Chef när jag jobba på Trygg-Hansa. Detta är inte alla jobb jag har varit Chef på utan jag har varit chef över många yrken och har extremt mycket erfarenheter.

Hur ofta kommer du vara inne? skoldagar vardagar 16:00-22:00
helger 12:00-01:00 lov från 12 till 7 morgon

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? jaa

STOR +rep
Han vet verkligen vad han håller på med och har drivet varenda arbete han varit chef på framåt riktigt bra. Tycker verkligen att han ska positionen då han kommer att se till så att alla blir aktiva igen!

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka