Berra Björk
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199132277226
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad är ditt discord namn? Bergman#7702
Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2001
Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Berra Björk och är en mycket långsam person både i sitt sätt att agera samt vid dialoger med andra. Berra är 46 år och hemlös. På servern kommer Berra försöka bygga upp sitt liv igen genom att skaffa jobb, bostad och fordon etc.
Varför ska just du bli whitelistad? jag är extremt seriös och kommer ta reglerna på fullständigt allvar samtidigt som jag kommer bidra med en hel del skratt i servern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att jag borde bli whitelistad då jag kommer tillföra en intressant framtid med målet att bli en rik mångmiljadär.
Hur hittade du Multistaden? Har sett folk på twitch spelat på servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? bli mångmiljadär
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad är ditt discord namn? Bergman#7702
Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2001
Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Berra Björk och är en mycket långsam person både i sitt sätt att agera samt vid dialoger med andra. Berra är 46 år och hemlös. På servern kommer Berra försöka bygga upp sitt liv igen genom att skaffa jobb, bostad och fordon etc.
Varför ska just du bli whitelistad? jag är extremt seriös och kommer ta reglerna på fullständigt allvar samtidigt som jag kommer bidra med en hel del skratt i servern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att jag borde bli whitelistad då jag kommer tillföra en intressant framtid med målet att bli en rik mångmiljadär.
Hur hittade du Multistaden? Har sett folk på twitch spelat på servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? bli mångmiljadär
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej