Nekad Berra Andersson | Whitelist ansökning [Vilgot_Dojan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Berra Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198357438920/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Bergkvist

Vad är ditt discord namn? Berra

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär Berra hade en dålig uppväxt med stränga och fattiga föräldrar, han var mobbad i skolan och hamlade i massa trubbel speciellt när han slog en av killarna som mobbade han. han växte upp och skaffade ett jobb på postnord där han jobbade i 6år och tjänade rätt så bra med pengar, tyvärr fick han sparken när han slutade jobba för han va i sorg för hans föräldrar hade gått bort. idag levar Berra med dem pengarna han har kvar, han är 27år och kör en volvo 740.

Varför ska just du bli whitelistad? jag ska bli whitelistad för att jag tror jag kan göra ett bra jobb på servern och bidra med bra grejer. jag ska jobba som polis eller i en bilaffär som personal. jag kan även jobba på mekonomen så jag kan hjälpa folk när dem behöver hjälp. jag ska följa alla regler och vara sträng med mitt jobb och göra ett seriöst arbete.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad för jag vill göra ett bra jobb och ha roligt. jag vill bli whitelistad för jag kan göra ett bra jobb och göra servern ännu bättre med att följa all regler och göra ett seriöst jobb som polis, i en bilaffär, mekonomen eller kanske i ett gäng

Hur hittade du Unive? har funderat på att köra rp innan men inte hitta någon bra server så snackade jag med min kompis bror som tipsade mig om denna och därför vill jag bli whitelistad och spela på denna servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att göra servern så bra och rolig som möjligt och följa alla regler och göra ett seriöst jobb. jag vill jobba hos polisen, mekonomen eller räddningstjänsten och göra mitt bästa och hjälpa folk på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelade på sweden city och va polis innan men fick inte va det längre för jag slutade spela på den server för jag hittade denna och vill köra på unive aka den bästa servern någonsin.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka