Nekad Berra Andersson | Whitelist ansökning [SnobbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Berra Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198357438920/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Bergkvist

Vad är ditt discord namn? Berra

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär Berra hade en hård uppväxt med elaka och fattiga föräldrar han hade ingen bra skolgång han blev mobbad och hade inte några vänner, han hamnade i mycket trubbel och fick mycket skit. när han växte upp lyckades han få jobb på postnord som han jobbade effektiv på i 6år tills han fick sparken för han va hemma så mycket progrund av sina föräldrar som hade gått bort, Berra har försökt ta tag i sitt liv igen och vill söka jobb hos polisen, mekonomen eller räddningstjänsten då han vill hjälpa folk och göra ett bra jobb.

Varför ska just du bli whitelistad? jag ska bli whitelistad för tror jag kan göra servern lite bättre än vad den redan är genom att göra ett bra, strängt och seriöst jobb genom att följa alla regler, t.e.x om man krockar med bilen att man inte fortsätter köra och om man blir skjuten att man lägger sig på marken och har ont och inte bara står kvar och skjuter tillbaka. så därför skulle det vara kul om jag skulle kunna få bli whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? vill köra på en bra rollspel server och göra ett seriöst roligt jobb och göra servern så bra som möjligt. vill bli whitelistad för att hjälpa till i resurserna och bara göra allt så bra som möjligt genom att följa reglerna och lyssna på order och vidare.

Hur hittade du Unive? har funderat på att köra rp innan men inte hitta någon bra server så snackade jag med min kompis bror som tipsade mig om denna och därför vill jag bli whitelistad och spela på denna servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rollspelet är att jobba och göra det så verklighetstroget som möjligt men samtidigt ha kul. ska följa reglerna och göra allt reglerna säger, målet är att va med i poliskåren, räddningstjänsten eller mekonomen. vill sprida glädje och bara göra så alla har en bra och verklighetstrogen tid.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelade på sweden city och va polis innan men fick inte va det längre för jag slutade spela på den server för jag hittade denna och vill köra på unive aka den bästa servern någonsin.

Tillbaka