Nekad Berra Andersson | Whitelist ansökning [jonathan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Berra Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198357438920/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Bergkvist

Vad är ditt discord namn? Berra Bäver

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Berra min karaktär har haft en dålig uppväxt med hårda och fattiga föräldrar han va mobbad i skolan men till slut lyckades hitta en vän, när han blev äldre och skulle skaffa jobb då lyckades han få jobb på postnord som han jobbade på i 4år innan han fick sparken. han fick sparken för han var borta från jobbet så mycket för att hans föräldrar som vart dåliga föräldrar har gått bort som han sörjer. han gillar bilar så han funderar på att skaffa sig ett jobb inom bilar eller polisen.

Varför ska just du bli whitelistad? jag som min karaktär Berra ska göra ett strängt och seriöst jobb och följa alla serverns regler. jag tycker jag ska bli whitelistad för att jag kan göra ett bra jobb på servern och hjälpa andra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? har försökt leta efter en bra svensk rollspel server som är seriösa med sina roller och nu har jag blivit tipsad om den här servern och vill göra ett bra jobb på den.

Hur hittade du Unive? blev tipsad av en kompis och tyckte den såg rolig och bra ut så därför vill jag gärna spela på denna

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rollspelet är att göra ett bra seriöst jobb följa alla regler men samtidigt ha kul. känner att jag skulle kunna göra nytta på servern i polisen eller typ bilaffär.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar inte på någon annan då jag hittade denna och vill spela på denna för den ser rolig och bra ut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka