Nekad Berra Andersson | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Berra Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198357438920/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Bergkvist

Vad är ditt discord namn? Berra Bäver

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2003

Berätta om din karaktär. han hade en svår uppväxt med stränga och fattiga föräldrar och ganska så mobbad. när han växte upp skaffade han sig ett jobb på postnord och jobbade där i 7 år tills han tyvärr fick sparken. nu är min karaktär Berra 25 år gammal ensam och ledsen har nästan inga vänner alls.

Varför ska just du bli whitelistad? vill göra ett seriöst och strängt jobb men samtidigt ha roligt. vill bidra med en go känsla och ett bra jobb som bilaffärs personal eller polis

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? vill ha kul men samtidigt göra ett seriöst rollspel som jag skrev innan. känner att jag vill bli whitelistad för tycker servern ser rolig och bra ut så vill gärna bli whitelistad. ska göra mitt bästa för att allt ska vara så bra som möjligt

Hur hittade du Unive? blev tipsad av en kompis och tyckte den såg rolig och bra ut

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att göra ett bra och seriöst jobb som bilaffärs personal eller polis.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar inte på någon annan då jag hittade denna och vill spela på denna för den ser rolig och bra ut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka