Nekad Berra Andersson | Ban överklagan (Acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Berra Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198357438920/

Ditt Hex-ID: 110000117ac61c8

Vad är din discord tagg? Berra#3453

Vem var det som bannade dig? 1Eken

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängd för suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för tror inte dem fattade vad som hände i situationen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var två bilar som stod på en parkering och då sa en av dem att jag skulle vända för jag inte skulle kunna köra emellan dem fast då körde jag ändå och klarade mig igenom sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban eftersom jag inte gjorde något fel jag förstörde inte för någon så jag tycker det var fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för OOC och Powergaming med det var dem gångerna jag inte hade läst reglerna men nu vet jag alla sen typ 3 veckor tillbaka och tycker inte jag bröt mot någon av dem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte köra emellan bilarna och bara skita i de

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte göra samma misstag och att tänka efter innan jag gör saker

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Jag nekade din överklagan för att jag tycker att du kan skriva mer utförligt och en mer utvecklad överklagan. Du är välkommen att försöka om på nytt imorgon!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka