Accepterad Berno Bilal | Ban överklagan [Crackie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

johannesya

Icke Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198442338633/

Ditt Hex-ID: steam:11000011cbbd949

Vad är din discord tagg? johannesyarar#9524

Vem var det som bannade dig? Crackie

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Syntförnuft krim utan krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo för att jag använde kniv fast jag inte är krim och detta är ett fel av mig förlåt kniven var inte min det var min väns och jag hade den för han skulle iväg på ett ärende och jag hade tänkt lägga den i min bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner va och chillade där vid den bron nära piren och så kom det några grabbar och anklagade oss för något vi inte gjort sen bad de min vän komma med de och de gick iväg en bit och självklart så följde vi efter för att inte de ska göra något dumt mot han sen så börjar de här grabbarna svära och hota oss och då så säger jag till mina vänner i discord att vi ska hoppa support för att de låter oss inte vara och de är ute efter bråk de vägrar hoppa support så de här killarna börjar sen slå oss och självklart slår vi tillbaka som självförsvar och en av de här killarna tar fram en yxa och slår min vän och är på väg att slå mig men som tur sprang jag bort så han missa sen så börjar alla ta upp basebollträ och knivar och sånt och jag hade bara kniven att skydda mig med så jag använde den och det är fel av mig är hemsk ledsen men jag var rädd att dö och jag behövde försvara mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Mina tidigare bans har vart att jag bråkat och jag har tagit en lärodom av dessa bans vilket betyder att jag slutat bråka och det ville jag inte den här gången heller jag ville kontakta en staff men jag var stressad förlåt jag ska göra bättre ifrån mig nästa gång och kontakta en staff direkt

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har vart att jag bråkat och jag har tagit en lärodom av dessa bans vilket betyder att jag slutat bråka och det ville jag inte den här gången heller jag ville kontakta en staff men jag var stressad förlåt jag ska göra bättre ifrån mig nästa gång och kontakta en staff direkt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ag hade kunnat reagera snabbare och kontaktat en staff så att det inte hade blivit något bråk och jag borde inte ha haft kniven på mig eller använt den för jag är inte kriminell och då är det långt ifrån tillåtet. Och att aldrig döda någon igen för jag är inte en sån person.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag måste reagera snabbare och kontakta staff teamet direkt och att jag aldrig ska ha kniv på mig eller något annat olagligt vapen och använda det på folk. Vill jag hindra bråk så hjälper det inte att slå tillbaka det bästa är att kontakta staff teamet direkt så ni kan lösa det. Men mina vänner vägrade lyssna på mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja självklart

Jag kommer ge dig en chans till för att man ser verkligen att du har lärt din något av denna ban. Ta vara på den och gör inget liknande igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka