Accepterad bergsyy | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bergsyy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: bergsyy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bergsybre/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: bergsyy

Vad är din discord tagg? danihaha#1741

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kan se att det ser ut som en rättfärdigad ban utifrån men under omständigheterna vi var så skulle jag inte klassa det helt som rdm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det är första gången jag joinar servern så står och väljer utseende till min karaktär och blir skjuten i huvudet under tiden så jag fastnar med långt hår. Åker till Klädesaffären för att fortsätta ändra utseendet där står en kille som är lite uppkäftig sedan kommer en polis som gör ett skämt om att jag är transa sedan tar den andra killen åt sidan. när han tar honom åt sidan ger jag den andra killen en smäll framför polisen och då tar polisen fram pistol så jag och min kompis hoppar på honom och sänker han därefter blir vi bannade för rdm båda två. Vi båda 2 vill gärna få en chans till då det startade så dåligt på servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Kan tycka att vi gjorde fel för att vi hoppade på polisen så hastigt men vi hade fått en väldigt dåligt kommentar av han att jag såg ut som en transa.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte hoppat på polisen så hastigt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Hade kunnat konfrontera istället för att slå.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka