Antagen Bergman17 | Chef-jobb ansökan [Gripen Taxi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bergman17

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
356
Reaction score
17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen Taxi Chef

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? svennebanan0_

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelar på unive sedan multistaden men tröttnat på fivem några gånger mellanåt så blivit att jag slutat med fivem och sen kommit tillbaka

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo jag kommer att utveckla jobbet på så sätt att jag börjar med att fokusera på att få in ett par stabila anställda, i detta fall några av mina vänner som jag vet kommer vara aktiva och som jag vet kommer att tillbringa bra rp nivå inom just taxi företaget. Sedan efter det kommer jag se till att försöka ta in flera anställda så att vi blir många anställda som kan jobba olika tider så vi alltid har någon i tjänst, sedan efter det kommer jag kalla in alla på ett möte angående aktiviteten som krävs när de jobbar hos oss och efter det så ska allt nog flyta på förhoppningsvis, kommer fortsätta ta in folk som söker jobb och kommer att ha regelbundna möten så att alla håller sig uppdaterade och så att jag vet att jag har drivna anställda samt kunniga anställda. Jag kommer att få in den aktivitet som inte riktigt finns just nu och se till att taxi företaget blir en del av servern igen!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har hyfsat mycket erfarenheter inom taxi yrket, jag har varit anställd samt erfaren tidigare. Men det mesta som jag har aktivitet i är inom själva chefs positionen och det tycker jag är väldigt viktigt. Jag har jobbat som chef väldigt mycket inom många olika yrken, inte just på unive men på många andra servers och jag vet hur man driver ett företag samt hur man är en bra och driven chef!

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att kunna vara aktiv väldigt mycket enligt mig, jag kommer köra cirka 5 timmar minst varje vardag sen kommer ja att kunna köra minst 5 timmar varje helg. Varav under dessa timmar jobbar jag med taxi arbetet kanske 1-2 timmar per dagJag kan beskriva hur aktiv jag kommer att vara:

**Vardagar**
Måndag: 18-23
Tisdag: 19-23
Onsdag: 19-23
Torsdag: 19-23
Fredag: 18-03

**Helger**
Lördag: 13-16 19-03
Söndag: 12-16 18-23

**Lov**
Måndag: 17-03
Tisdag: 18-03
Onsdag: 17-03
Torsdag: 16-03
Fredag: 19-03
Lördag: 17-03
Söndag: 18-23

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes det kommer jag 100%

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? Yes det har jag!

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka