Nekad Bergis | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bergis

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? 5957824

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Seth Markström, en 76 årig man med en komplicerad bakgrund, har kämpat genom en svår uppväxt präglad av droganvändning, våld och en dysfunktionell familjesituation. Med sina imponerande 183 cm längd bar Seth på både fysisk och emotionell tyngd. Under skoltiden blev skolan en plats av o intresse för Seth. Droger blev en flyktväg, och han utvecklade en aversion mot skolan, vilket resulterade i dåliga betyg. Hemma var inte heller en fristad, då hans pappa, en alkoholist, gjorde familjelivet svårt. Seth relation med sin far var fylld av smärta och övergrepp, och det fördjupas ytterligare av faderns alkoholism. Trots att hans far avled för två år sedan, bar Seth fortfarande på tunga minnen och känslor från sitt komplicerade förhållande med honom. Seth och hans vänner sökte en form av lättnad i brott och våldsamheter, och de engagerade sig i olika kriminella handlingar, som att stjäla mopeder och misshandla människor för skojs skull. Vid 17 års ålder hade Seth redan tjänat en betydande summa pengar genom dessa aktiviteter. Vid 18 års ålder, uttråkad av skolan, valde han att hoppa av och började utforska en farligare väg genom att sälja droger, som kokain, för att tjäna pengar. En tragisk händelse, där Seth pappa låg på sjukhuset, markerade en vändpunkt i hans liv. Trots det komplicerade förhållandet kände Seth inte den sorg han förväntat sig vid faderns död. Snarare såg han det som en befrielse från årens lidande och misshandel. Seth känslomässiga kopplingar till faderns bortgång var komplex, men han såg det som en möjlighet att lägga det smärtsamma förflutna bakom sig. Seth stod nu inför en avgörande tidpunkt i sitt liv, där han var tvungen att navigera genom sina inre demoner och de utmaningar som den kriminella världen erbjöd. Hans historia är en berättelse om överlevnad, sökande efter frihet från smärtsamma minnen och en strävan efter något bättre, trots de mörka val han gjort tidigare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bli whitelistad på eran server för att jag kommer bidra och hjälpa till att höja RP nivån till 110% eftersom att jag rpar endast seriöst och jag älskar att skapa alla stora scenarion som lever kvar hos en livet ut som minnen med polare och andra sköna personer inne på eran server Penguin Roleplay. Jag har läst era regler över 10 gånger och jag kan varenda regler som behövs användas inom rp:n. Den viktigaste regeln för mig är suntförnuft för utan det funkar inte RPn. Suntförnuft är gör att hela rpn blir seriös, inget lall och så att man tänker realistiskt så man inte gör saker som aldrig skulle kunna gå att göra i verkliga livet till exempel som att man blir skjuten i benet och fortsätter springa för att man inte är död. jag hatar folk som inte rpar efter suntförnuft och bara vill ha deras makt och pengar hela tiden. Jag kommer ge eran sever ett riktigt bra rykte genom att rpa seriöst till 110% och inte springa runt och lalla som att jag vore nån odödlig super hjälte som aldrig kan förlora ett scenario någonsin. Man ska även spela för motpartens sida i scenarion och inte bara tänka på sig själv hela tiden och låta andra ha kul och skratta som satan dem också.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man använder sig av medkänlsa, Du spelar för att alla ska få ha en trevlig stund på servern och roliga RP scenarion som stannar livet ut.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Respekt: du ska alltid visa hänsyn mot andra spelare på servern, personangrepp: du ska undvika personangrepp och fokusera på sakfrågor i diskusstioner, RDM: Du ska ej döda någon annan utan ett giltigt scenario bakom händelsen, VDM: du ska ej köra på någon eller använda bilen som ett vapen för att döda någon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har en omfattande erfarenhet inom rollspel på FiveM och har varit aktiv i communityn i ungefär 4 år nu. Under denna tid har jag spenderat över 2000 timmar och har fördjupat mig i rollspel på RP servrar. Under min tid på FiveM har jag haft tre olika konton med mycket speltid. Jag har enbart spelat på RP servrar under mina timmar på FiveM, och jag älskar den kreativa processen att skapa spännande och minnesvärda Scenarion tillsammans med andra spelare. Utöver att vara en aktiv spelare har jag även ägt och drivit tre servrar under min tid på FiveM. Dessa projekt har varit framgångsrika och har gett mig möjlighet att utveckla och göra egna unika scripts. Jag brinner för att bidra till gemenskapen och att skapa en rolig och givande spelupplevelse för alla inblandade. Som en seriös RP spelare spelar jag för att ha kul och för att skapa minnesvärda ögonblick och berättelser tillsammans med andra. Jag avskyr spelare som spelar för att dominera och kontrollera, och jag strävar efter att bidra till en positiv och inkluderande spelkultur på servern. Jag är övertygad om att mina erfarenheter och mitt engagemang skulle vara en tillgång för er community, och jag hoppas på att få möjligheten att bidra ytterligare genom att bli whitelistad.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det blir bra med det jag skrivit:)

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI. Sedan så annonserar du en annan Rollspels-server (Penguin Roleplay) på frågan "Vad kan du bidra med till serverns RP?".

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka