Nekad berggren01 | Medlem ansökning [9bit] [K4rlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

berggren01

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/gnqc-bnhw/VNKPKHWF

Vad är ditt namn i verkligheten? viktor berggren

Vad är ditt discord namn? Berggren111 #5841

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter julia och är en tjej på 20 år.
Det började när jag var 3 år gammal jag gick på dagis jag hade inte så många vänner och pappa gjorde inget med mig jag fick klara mig själv med mamma. pappa var aldrig hemma när jag var lite viste jag inte vad han gjorde men mamma visste vad pappa gjorde om dagarna. På dagis frågade fröken min mamma var pappa var och mamma sa att han var och studerade i USA men det var en lögn. när jag var 3 så viste jag inte vad som hände riktigt då torde jag det var normalt att bara ha en mamma. på dagis så hade jag inte så många vänner men några kom jag överens med några och vi var tillsammans alltid till mamma började packa sina kläder jag vet inte varför men jag tägnte inte på det jag låg bara och lekte med mina leksaker. men en dag så kom vi aldrig tillbaka till dagis och jag fick aldrig se mina vänner igen. vi var vid något konstigt hus jag undrade vart vi va och jag kände inte igen våran gata. men jag torde det var normalt.

När jag blev 6 år så började jag förstå grejer men jag mins inte att vi hade flyttat så jag torde allt var normalt när jag började is skolan så kände jag igen men så småning om så började jag få lite vänner. några veckor senare så fick jag en bästa kompis han hans namn var sven vi var med varandra hela tiden. men en dag så följde jag med han hem och jag trode att han bara hade en mamma men så kem det en stor kille och jag frågade gan vem är det och han sa är du dum det är min pappa. Jag hade ju ingen pappa så jag viste inte hur det var att ha en pappa. jag tängte inte på det tills jag kom hem och då skrek jag på mamma varför har jag inte någon pappa och jag blev ledsen. mamma förklarad att du hade en pappa men vi vet inte vart han är. mamma sa att han va krimenell och då blev jag ledsen. men när jag var 6 så viste jag inte riktigt vad en krimenell gjorde men det jag viste var att dom dödade folk och gjorde dåliga saker så dom hamnade i fängelse.

När jag blev större så började mamma få slut på pengar efter pappa lämnade oss så har vi börjad få brist på pengar och vi fick flyta till en mindre lägenhet för att vi inte hade rå med så mycket. När jag började inse att vi fick slut på pengar så tappade jag mitt inntreserad att spela på datorn. jag måste hitta ett sätt att få pengar jag började söka runt och man kunde få pengar snabbt men jag hittade inget för jag såg en artikel om dråger och hur undomar sålde det. jag var ju en ungdom så jag började gå i pappas spår jag gjorde mina egna dråger och sålde dom det kändes inte rätt men jag och mamma behöver pengar så jag gjorde det en då ingen visste att jag gjorde det. när jag blev 17 år så hålde jag fort farande på med drågerna. Mamma märkte inge ting och de kändes skönt för du kunde jag göra det på ett säkert sätt. jag visste skälv att jag inte kunde fortsätta när jag blev 18år men nu var jag 17år så jag kunde fortsätta ett tag till jag hade redan samlat ihop 1,5 miljoner men jag kan inte säga till mamma att jag har holt på med dråger så jag sa att jag hade vunnit på tris så jag gick till mamma och sa VI HAR VUNNIT PÅ TRIS och hon frågade hur mycket ja sa 1.5 MILJONER och hon skrek av glädje.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag känner att jag är inne nästan varenda dag och att det hade blivit roligare för mig och mina vänner om jag hade samma möjligheter som dem t.ex. att kunna jobba på samma jobb och vara på samma nivå som dem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att jag vill kunna utveckla min karaktär och RP nivån. så mycket som mögligt. så jag kan börja styra mitt egna företag och kunna jobba på mekko osv. och få folk att börja jobba. och det är välldigt roligt att spela här som att spela med vänner träffa nya och att lära sig nya saker.

Hur hittade du Unive? jag kollade på streamers och ville testa servern. och nu spelar jag på den här roliga servern. och mina vänner spelr på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att mitt rollspel ska bli så roligt och värkligt som mögligt och att min rp nivå ska öka med en riktigt hög procent

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mina mål är att bli den jag inte vågar bli med kriminella innehål.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka