Nekad Bergenstralebenjamin@gmai | Medlem ansökning [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? [email protected]

Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin

Vad är ditt discord namn? benjaminananas#7013

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2022

Berätta om din karaktär. Robban är en 22 årig ung man med en bakgrund inom kriminalitet. Kriminalitet är något som alltid vart en stor del av Robbans liv och uppväxten har färgats av den. Kriminalitetens vägar följer Robbans intressen. Han är en expert på bilar och kör var och varannan dag runt i en ny bil av bra märke och modell. Dessa bilar får han tag på genom att hacka sig in i system, och lås till stora garage med lyxbilar. Vilka han kan gå in sätta sig i och köra iväg. När Robban lyckas blir han euforisk. Han känner att han är störst bäst och vackrast.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med bra scenarion och RP. Jag är en juste kille med en del erfarenhet. Jag vill spela och lära känna fler och kunna ge av min förmåga och kunskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga och kreativa scenarion. Jag vill att andra ska kunna ta del av dem på samma sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte alltid vara den som vinner. Man ska glädja sig för andras lycka. Man kan hjälpa för att en annan spelare ska kunna vinna.

Hur hittade du Unive? Från lextystream däer det framkommer att Unive är bra.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka