Accepterad Bergeå | Medlem ansökning (Lennart)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bergeå

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm

Vad är ditt discord namn? chillo_turken

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mats Berglund 28 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skulle beskriva min karaktär som klok, framgångsrik och hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mats har haft det väldigt tufft i sin uppväxt. Han har växt upp i en familj där det används mycket droger, alkohol och våld. Mats har gått i en bra skola men inte fått det stöd han behöver och därmed inte mått så bra. Eftersom han inte mådde bra började han även umgås med fel personer. Han började därmed att sälja droger för andra personer. Men efter ett tag fick Mats stöd av soc och började komma in på rätt linje igen. Han fick gå om grundskolan och lära sig allt på nytt igen då han inte har varit aktiv i skolan pga sitt mående. Mats började utbilda sig och fick senare ett bra jobb. Mats är nu mera här i stan och har goda framtidsplaner. Han ska nu söka jobb och kanske börja utbilda sig till polis och göra det rätta i sitt liv!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med hög rp , utvecklade scenarion , kommer inte vara en support krigare utan jag kommer kunna ta en förlust, en lojal spelare till servern och så klart massor mer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det som menas med att spela för motpartens vinst i ett scenario menas med att man även ska kunna förlora ett scenario och inte behöva vinna hela tiden. Alltså så ska man kunna ta en förlust men ändå ha ett roligt och händelserikt scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har väll hänt tidigare. Men jag har alltid försökt tagit lärdom av mina misstag och inte göra om de då jag vet vad konsekvenserna blir utav det!.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM= Man dödar någon utan anledning. VDM=Vehicle deatchmatch att man använder sitt fordon som ett vapen, Suntförnuft= Man ska tänka logiskt, Copbait= Du försöker få polisen uppmärksamhet, Fear rp= Du värnar inte om ditt liv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nepp :)

Hej jag vill att du ändrar så att du har samma discord namn som steam

du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatikst nekas.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka