Nekad Bergan09 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hannes00berg

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Berg

Vad är ditt discord namn? Hannes0berg

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yngve Svensson och är 27 år gammal alltså född 1997-05-05. Han växte upp i en medelklass familj i en normal stor lägenhet i mitten av stan där han har tillbringat hela sitt liv med sina två bröder och sin mamma och pappa. Han har även haft ett bra merit i skolan med mycket kompisar. Han har även haft en bra uppväxt på fritid när han spelat golf och meckat med bilar. Yngves intressen är att spela golf med sina vänner och mecka med sina bilar och mopeder i sitt garage hos sina föräldrar och även hitta på saker med sina kompisar. Yngve har haft en ganska lätt uppväxt så han är oftast positiv och glad han är hjälpsam då han hjälper sin farmor 1 gång i veckan att handla mat och även nyfiken eftersom han vill bli polis och testa på det yrket. Hans framtidsplaner är att förhoppningsvis bli Polis och hjälpa till att ha åring i staden men även hjälpa människor som behöver min hjälp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat RP sen jag skaffade min dator och har spelat en del men vill testa på en ny server alltså Unive och jag vill bidra med ett bra roll spel eftersom jag vill ha den riktiga känslan när jag sitter framför datorn och ska spela RP så vill jag ha den maximala upplevelsen när jag spelar och då gäller det att jag bidrar till det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att andra än jag kan vinna inom ett scenario så att inte jag vinner i ett scenario varenda gång utan en annan också kan vinna som till exempel jag rånar någon och den bra ger dem sina saker och går där ifrån

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag som till exempel copbait som när man medvetet tar en polis uppmärksam het som till exempel köra för bi dem i en hög hastighet när du sett dem innan stå stilla på ett ställe

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat lite gran på andra servrar och vill hitta en mer seriös server för att kunna utbringa min kapacitet inom rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad
Anledning:
Du har antigen skrivit fel discord tagg eller så är du inte med i vår discord.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du får ansöka igen direkt. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka