Inaktuell Berdan1213 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Berra1213

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Koordinator
Kriminell Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
1,579
Reaction score
-82
Vad är ditt namn i verkligheten? Berdan Tavukcu

Vad heter du på discord? Berra1213

Ange ditt födelsedatum 16 Juli 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag har det som krävs för att kunna bli medlemskaps ansvarig och jag tror att den rollen hade passat mig då jag gillar att samarbeta med folk och lära känna nya personer och jag gillar att hjälpa folk och kunna visa mina kunskaper inom just de jag sa med samarbete och jag tror att med ett stort team vilket redan är så är inget omöjligt och jag tycker redan att medlemskaps ansvariga gör ett bra arbete och jag vill kunna visa att jag också kan vara en del av det och jag märker hur hårt dom arbetar och det är bra och då har jag tänkt att jag vill kunna visa att jag också kan medverka i det här och ju fler man är desto bättre och större blir man men samt kunskapen. I annat fall vill jag såklart också kunna komma överens med alla inom rollen för det är självklart jätte viktigt men även att man ska lyssna på instruktioner ordentligt och göra rätt och så bra från sig som möjligt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag har det som krävs för att kunna bli medlemskaps ansvarig och jag tror att den rollen hade passat mig då jag gillar att samarbeta med folk och lära känna nya personer och jag gillar att hjälpa folk och kunna visa mina kunskaper inom just de jag sa med samarbete och jag tror att med ett stort team vilket redan är så är inget omöjligt och jag tycker redan att medlemskaps ansvariga gör ett bra arbete och jag vill kunna visa att jag också kan vara en del av det och jag märker hur hårt dom arbetar och det är bra och då har jag tänkt att jag vill kunna visa att jag också kan medverka i det här och ju fler man är desto bättre och större blir man men samt kunskapen. I annat fall vill jag såklart också kunna komma överens med alla inom rollen för det är självklart jätte viktigt men även att man ska lyssna på instruktioner ordentligt och göra rätt och så bra från sig som möjligt Jag kommer ta rollen på största allvar och inte skoja runt som vissa andra kanske gör. Jag kommer inte heller hjälpa någon med ansökan eller godkänna någon bara för att man känner den utan oavsett vem det är ska det vara lika för alla och rättvist. Jag kommer kolla igenom alla ansökningar ordentligt och om jag inte förstår något i en ansökan så ska jag inte gå på medkänsla utan alltid fråga någon med lite mer erfarenhet för att vara på den säkra sidan för om jag är osäker på en viss grej när jag kollar en ansökan och gissar då kan jag kanske ha godkänt någons ansökan som inte alls är väl utvecklad så man borde alltid fråga någon om man inte förstår istället för att gissa. Jag kommer göra mitt bästa och jag kommer att vara väldigt aktiv och jag kommer komma med bra kunskaper till medlemskaps teamet och tillsammans så kan vi göra det här bättre än någonsin och förhoppningsvis såklart få in så många nya härliga medlemmar till Unive teamet så att servern växer.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Du ska alltid behandla folk som du själv vill bli behandlad. Alla vill ju bli behandlade med respekt men det handlar om att ge och få. Ger man så får man men oavsett om nån är otrevlig eller diskriminerar en så kan man alltid säga till nån om vad som hände men en viktig grej är att man aldrig ska gå lägre en den personen som nu är respektlös eller diskriminerar dig för man ska kunna visa att man är mogen och att bara för att den personen säger något taskigt så kan man själv inte göra det utan om man är medlemskaps ansvariga så borde man vara mogen.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle inte säga att jag hade viljat påverka betydelsen då jag redan tycker att den är bra eftersom att man får tillgång till mycket fler möjligheter, fler möjligheter i discord men framförallt jobb in game osv. Att vara medlem kräver en högre rp nivå eftersom att man får tillgång till att ansöka till fler jobb som kräver mer rp och och hastigt tänkande och att man är beredd på vad som ska komma och det är just därför det är så himla bra och viktigt att läsa igenom reglerna ordentligt innan man börjar spela oavsett om man är medlem eller inte men det kan ändå vara bra att läsa dom en gång till när man väl har blivit godkänd som medlem för att vara saker men i helhet så tycker jag redan att det är en rätt så stor betydelse redan vilket är fantastiskt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Om man är icke medlem så är det förståeligt att man kanske inte kan allting ännu och att man fortfarande lär sig men om man är medlem då förväntas man veta vad som krävs för att hålla rpn stabil och jag tycker att kraven är att veta dom viktigaste reglerna och att man ska vara extra mogen och kunna ta kritik. Man ska även vara trevlig och inte respektlös och alltid samarbeta med varandra och komma överens. Jag tycker att dom kraven är bra när man är medlem. Det är liksom ett steg framåt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Om jag hade varit medlemskaps ansvarig hade jag haft ett ansvar se till att jag gör det jag ska och att det görs på rätt sätt. Jag hade haft ett ansvar att kunna ta kritik, att inte diskriminera någon för hur den är eller för att den diskriminerar mig, att saker bedöms på rätt sätt, att hålla ett bra samarbete med allt och alla. Att ha bra kommunikation med alla och föregå med ett gott exempel är också viktigt och att alla ska få tycka som dom vill och komma med förslag för att göra saker bättre. Man ska såklart kunna lära sig av varandra och samla så mycket kunskap som möjligt.

Hur ser din aktivitetet ut? måndag till fredag 18:00 - 23:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Bump!

+rep

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka