Inaktuell Berdan | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Berra1213

Mod
Personalmedlem
Mod
Donation Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
1,658
Reaction score
-80
Vad är ditt namn i verkligheten? Berdan Tavukcu

Vad heter du på discord? Berdan1213#1967

Ange ditt födelsedatum 16 Juli 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har varit Medlemskaps ansvarig tidigare men blev av med rollen för inaktivitet. Men jag vill enklare sagt göra om och göra rätt. Istället för att klaga och sura över att jag har blivit av med rollen vill jag istället visa att jag kan vara bättre och visa en bättre och mer utvecklad sida av mig. Men i helhet tycker jag att alla i MA teamet är trevliga och samarbetes villiga och att alla är överens med varandra och jag vill gärna bli en del av teamet igen

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag var ju inaktiv som sagt men när jag väl körde på så gick det bra. Jag hanterade intervjuerna korrekt men gällande forum kanske man någon gång glömde lägga in namn i ansökan efter att man kollade den eller man glömde låsa och arkivera men tack vare det omtänksamma teamet blev jag tillsagd och fick hjälp så fort jag behövde det vilket jag är extremt tacksam för. Jag kan samarbeta med folk och ta kritik utan att skrika på en person tillbaka eller ha en otrevlig ton mot dom. Jag är seriös i mitt arbete och vill allas bästa jag snabbar inte på med till exempel praktiken inom en intervju eller i helhet intervjun då jag vill utföra allt ordentligt så att dom som tar intervju kan förstå det dom måste veta och jag har även lyckats få många att våga fråga frågor och att våga ha fel då vi finns där för dom för att hjälpa till och lära ut

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta andra som man själv vill bli bemött. Om du är trevlig mot alla och håller trevlig ton så håller dom trevlig ton tillbaka. Om en person beter sig illa och är otrevlig är det värsta man kan göra att bete sig likadant mot dom. Det är fel då man istället ska visa att man är en bättre, mognare och en mer ansvarsfull person och förhoppnings vis kunna lära den personen hur man kan vara istället och att man istället kan säga snälla saker till varandra

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Visa kanske tänker att om man är Medlem så är det hur kul som helst och sen finns det visa som kanske inte tycker det är så kul eller rättvist men då har man extremt fel. Alla hos Unive är lika mycket värda oavsett hur många roller man har eller hur högt uppsatt man är och detsamma gäller icke medlemmar. Att bara vara medlem på Unive har en stor betydelse och kräver mogenhet och ansvar då man kommer vara en del av större scenarion och att man blir redo för större jobb och jag vill nå ut till alla Unive spelare om detta oavsett vilka roller man har eller hur länge man har varit med hos Unive. Jag vill att folk ska se betydelsen som en möjlighet och man ska vara stolt över att vara medlem hos unive. Vi på Unive är en stor familj som ska hjälpa och ta hand om varandra och vi ska inte behandla folk dåligt för att dom kanske är icke medlemmar eller har fler roller. Vi ska istället se efter varandra

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dom ska kunna vägleda till exempel icke medlemmar och visa mer respekt IG då man förväntar sig att en medlem har läst igenom reglerna och att dom har en aning mer kunskap om hur saker och ting fungerar. Man ska kunna ta kritik och inse när man har gjort fel. Man bör inte som medlem bryta mot regler både IG och OOC och man ska bara allmänt vara ett bättre exempel. Man ska kunna rpa sig på alla scenarion då man också förväntar sig att en medlem ska veta hur man hanterar sådana situationer

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ansvaret att kunna visa folk rätt och fel. Att kunna läsa igenom ansökningar och hålla intervjuer men ändå hålla lite koll på servern IG då jag även är Servervakt. Ett ansvar att se till att alla är trevliga mot varandra och att ingen bryter mot regler och ett ansvar att kunna vägleda och vara ett bra exempel och få folk att kunna bli bättre med respekt och ton om dom kanske ser att andra är trevliga och schyssta. Att se till att ingen blir diskriminerad rasistiskt eller sexistiskt eller att ingen ska bli utstött

Hur ser din aktivitetet ut? måndag till fredag 18:00 - 23:00 helger 18:00 - 00:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tack

Senast ändrad:
Sätter denna som inaktuell då du är helper

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka