Nekad Berdan | Ansökan till Forum Mod

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Berra1213

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Koordinator
Kriminell Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
1,581
Reaction score
-81
Vad är ditt namn i verkligheten? Berdan Tavukcu

Vad heter du på discord? Berra1213#1967

Ange ditt födelsedatum 16 Juli 2008

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag vill vara en del av utvecklingen på forumet och visa mitt engagemang kring det. Jag känner att jag vill kunna väg leda folk i forumet speciellt för nya medlemmar men i allmänhet för alla och kunna komma med förslag och förbättringar ifall det skulle krävas. Jag bryr mig om Unives forum och är redo att ta ställning i att vara en aktiv medhjälpare på forumet. Jag vet även att det redan finns några forum mods och jag tycker att deras arbete och insats är fantastiskt och vill därför kunna medföra mina kunskaper så att vi tillsammans kan hitta lösningar och hjälpa folk kring frågor och så vidare.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja det är viktigt att rätt tråd är i rätt kategori så folk enkelt kan förstår vad de läser och ser. Annars kan det bidra med förvirring.

Får en ansökan vara kopierad? Nej en ansökan för absolut inte vara plagierad och den nekas direkt och plagiat uppkommer. En ansökan ska vara egen skriven.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Nej inget faktiskt. Jag tycker forumet fungerar väldigt bra och att det är fint gjort och bra upplagt. Man förstår allt tydligt och kan enkelt hitta det man letar efter.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Precis som det gör nu. Det här forumet är som sagt väldigt bra utvecklat och man lär sig fort om det kan behöver veta. Jag tycker att forumet är perfekt som det är.

Hur ser din aktivitetet ut? Veckodagar Måndag - Fredag, 4-5 timmar om dagen och helgerna, Lördag - Söndag, runt 6-8 timmar om dagen.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, tack så mycket

!bump

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka