Nekad Berdan | Ansökan till Forum Mod

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Berra1213

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Koordinator
Kriminell Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
1,582
Reaction score
-81
Vad är ditt namn i verkligheten? Berdan Tavukcu

Vad heter du på discord? Berdan1213#1967

Ange ditt födelsedatum 16 Juli 2002

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag vill kunna ta del av den fantastiska forum sidan hos er på Unive och kunna visa mina kunskaper för er och kunna visa att jag kan vara en del av den här mod communityn och kunna ta ansvar för saker och ting men även för att se om folk har det som krävs för att få en roll inom ett visst yrke till exempel och kunna hjälpa till med att svara på folks frågor och funderingar kring saker på servern eller i discorden.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja det är viktigt att rätt tråd ligger i rätt kategori så att man inte blandar ihop trådarna eller lägger dom i fel kategori för då kan det förekomma att man lägger fem information i fel kategori och saker kan blandas ihop vilket kan påverka alla i servern eller i discorden inklusive spelarna.

Får en ansökan vara kopierad? Nej en ansökan för absolut inte vara kopierad och en ansökan ska endast bestå av en egna ord och historia om det man ansöker till. En kopierad ansökan blir direkt nekad.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Nej inget speciellt. Jag tycker att ni på forum gör ett väldigt bra jobb vilket lite varför jag vill bli en del av forum mod. Ni gör ett så bra arbete att det motiverar mig till att vilja göra samma ska och visa mina kunskaper.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Jag hade velat ha ett forum med massa ansökningar och en massa folk som vill va en del av något yrke inom servern eller kanske i discorden eftersom att ju fler vi är desto värre förbättras vi och fler folk gör det bara mycket roligare att vilka köra och fler ansöker till olika yrken leder det i sin tur till mer realistisk RP för alla men dok så ska det vara seriösa ansökningar och folk som faktiskt vill ta jobbet eller rollen seriöst men ett forum med en massa trevligt folk som vill hjälpa till en hel del.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer kunna vara aktiv Cirka 2 timmar på vardagar eftersom att det är en del i skolan och så men på helger så kommer jag kunna vara aktiv runt 4-6 timmar fredag till söndag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tack

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka